In the Land of women

11:15 AM / Posted by Marcus /

Nimic nu le convine, pe cuvântul meu.

Una din prietenele mele, o tipă frumoasă de pică, vrea să audă că are o personalitate remarcabilă. I se zice prea des că e frumoasă foc. Păi, atât sunt eu? O fată frumoasă??

Prietena ei, pe de altă parte, se plângea ieri că i se spune prea des că are simţul umorului sau că e deşteaptă. Asta e un mod elengant de a spune că sunt urâtă?? Horror! Dacă mai aud o dată că sunt amuzantă, deşteaptă sau cu alte calităţi ce nu pot fi capturate în poze, sparg o vază. Am zis!

O alta prietenă de a mea se plângea ieri că nu primeşte complimente deloc. Ele măcar auzeau că sunt ori aşa, ori aşa, dar ea, nimic! Hm, zic eu, eu cred că eşti foarte frumoasă şi desteaptă. Nu se pune, a venit răspunsul prompt. Păi da, că eu nu sunt obiectiv. Hahaha.

Femeile!



Labels:

23 comments:

Anonymous on April 29, 2007 at 11:36 AM

să-i spun că nu e nici deşteaptă şi n-are nici simţul umorului? :D
dar, de fapt, nici aşa nu-i bine. cine le poate mulţumi vreodată? of, femeile…

Anonymous on April 29, 2007 at 11:51 AM

Stii vorba: unei femei frumoase trebuie sa nu ii zici asta, ci doar ca e desteapta, si viceversa.

Comment by Marcus on April 29, 2007 at 12:09 PM

alex,
Foarte tare...

Anonymous on April 29, 2007 at 12:16 PM

si daca primesti complimente din ambele categorii, inseamna ca de fapt nu stai bine la nici una? :))

Comment by Marcus on April 29, 2007 at 12:57 PM

boo,
ce ţi-e şi cu subtilităţile astea. să-ţi zică un tip: “Ce frumoasă şi ce deşteapă eşti!” şi tu să te superi: “eşti un măgar!” :D

Anonymous on April 29, 2007 at 12:58 PM

aaa, am inceput sa ma ingrijorez, ca tot imi spune zilele astea ca sunt frumoasa…

Anonymous on April 29, 2007 at 1:07 PM

as putea fi magar sa pun o contra-intrebare legata de faptul ca femeile vor sa fie rasfatate dar ma abtin.

Anonymous on April 29, 2007 at 1:17 PM

Femeile: nu poti trai cu ele, dar nici fara ele. :D

Anonymous on April 30, 2007 at 2:50 AM

zoso, tu stii ceva si ne ascunzi? :)))

Anonymous on April 30, 2007 at 7:50 AM

Foarte corect :))

Anonymous on April 30, 2007 at 7:53 AM

andreea, asta e un apropo sa-ti facem complimente?:))

Anonymous on April 30, 2007 at 9:08 AM

catalin,
nu apropo pentru cititori. nici nu stiti cum arat!! :)
ps: crede-ma, pozele nu sunt elocvente.

oooof, barbatii!

Anonymous on April 30, 2007 at 12:31 PM

deci esti mult mai desteapta si frumoasa in realitate?:)

Anonymous on April 30, 2007 at 1:03 PM

faza cu femeile e ca nu ii poti spune uneia ca nu arata bine. de fapt, pt o femeie e un dezastru sa nu arate bine, pt ca noi, barbatii consideram ca e o conditie sine qua non aspectul fizic placut al partenerei.

mie, de exemplu, nu-mi pasa daca cineva considera ca arat aiurea.

uite, asta e o deosebire f importanta intre barbati si femei. sa-i dea de cap cei care sustin egalitatea intre sexe. :D

Anonymous on April 30, 2007 at 2:18 PM

alex,
claaaar! : ))))) Sunt ceva de speriat! :P

Anonymous on April 30, 2007 at 3:03 PM

pai bine mah, asa te lauzi?

Anonymous on April 30, 2007 at 3:47 PM

eu nu sunt frumoasa si desteapta: sunt uritica si ma cultiv :p

Comment by Marcus on April 30, 2007 at 4:25 PM

daca aveti A vreti B si invers. cand aveti A si B apare un anume C…
femeile astea :))

Anonymous on April 30, 2007 at 5:35 PM

Ca sa nu mentionam si momentele lunii in care orice ar face un tip nu e bine. Ex:”de ce vorbeste atat?!”/ “de ce nu vorbeste?!” “de ce ma tine in brate acum, ca eu nu vreau?!” “de ce acum nu ma mai tine in brate?!” Nu stiu daca sunt exemple elocvente, dar cei patiti sigur stiu despre ce vorbesc..

Anonymous on April 30, 2007 at 10:33 PM

Ca sa nu aducem aminte de momentele lunii in care orice ar face un tip nu e bine. Dar nimic! Nu dau exemple pentru ca cei patiti stiu despre ce vorbesc….

Anonymous on May 1, 2007 at 6:17 PM

cine face p’acilea cu pricina?!

Anonymous on May 1, 2007 at 11:54 PM

Saraca vaza… :|

Anonymous on May 14, 2007 at 11:49 AM

ce sa le faci, mai au si ele din cand in cand cate o stare mai ne(f/v)asta. dar se gaseste cineva pana la urma sa le multumeasca.

Post a Comment