dupa Pasti

10:40 PM / Posted by Marcus /

Hristos a Inviat!

Am vrut neaparat să merg, de Sărbători, la Arad, ca să stau cu familia, chiar dacă a fost un drum foarte lung. Acum urmează 10 zile decisive pentru mine şi doar o victorie m-ar putea ajuta să şterg lucrurile rele.
Inca sint in vacanta si vreau sa zic ca ma simt excelent. Am avut parte de un Paste prelungit ... pana luni seara la ora 22:00 (sis' starts work tomorrow 08:00).
Am fost inconjurat de prieteni, toti care i-am asteptat sa imi fie alaturi NU m-au dezamagit! Comportamentul meu din vacanta asta a fost pe placul mamei mele. . . nu am suparat-o cu nimic cred! Ultimele zile cat voi mai sta sint pline deja. Ma voi intalni si cu restul prietenilor pe care i-am sunat si sint in Arad :D
Amintiri superbe deja am, si sper sa continui cu ele pana voi pleca! Regret ca nu am reusit sa cunosc pe cineva apropiat de inima mea, dar sper sa o pot face data viitoare... sau poate te voi vizita chiar la tine in tara !!! Wish 4 the best.
Am facut tot ce mi-am propus si chiar mai mult. . . Am avut parte de multe surprize placute dintre care una imi va ramane mereu in inima. Multumesc lui Manu', Alina, Marius, Gabi, Maria, Dani de faza cu RBD. Recunosc, nu am vazut nici un serial din telenovela voastra preferata, dar melodiile si ce mi-ati spus si aratat voi chiar imi place. Din intamplare am vazut showul lor de final si asa am reusit sa ii cunosc pe actori. M-au impresionat, pur si simplu. . . am ramas fara cuvinte. Sint niste tineri pe care as putea sa ii iau oricand model de viata! Grazias - de altfel videoclipul din acest blog va este dedicat voua . . . si mie!
Aveam nevoie de ceva nou in viata mea, complet nou, ceva ce nu exista pana acum in viata mea. Si a venit, chiar mai repede decat m-am asteptat.

Sa aiba legatura cu Invierea ??? Nu stiu dar ceva nou a aparut in viata mea si ma simt bine!!




FAN RBD since 9 april 2007

0 comments:

Post a Comment