7:54 AM / Posted by Marcus /

Eram bine dispus. După mica vacanţă care mi-a încărcat bateriile vine o altă mică vacanţă. Şi încă una după aia. Nici nu-i rău. Încă.

Dar când mă sună cineva şi-mi spune că nu mai poate face faţă cheltuielilor, că are probleme financiare din care nu se vede nici o scăpare, că face naveta între treburile de acasă şi părinţii care abia se mai târăsc... mă întristează să aud că oameni de lângă mine o duc aşa de prost, şi eu nu pot să fac nimic, sau mă rog, nimic care să conteze cu adevărat... pot să fac situaţia mai bună pe moment, dar peste o lună va fi la fel ca acum, şi o luăm de la capăt...

In ţara asta statul îşi bate joc de oamenii săraci. Nu există nici un fel de ajutor. Dacă nu te descurci, ghinionul tău. Şi mă umple de ciudă. Bine că se îmbuibă unii şi nu se mai satură de atâţia bani, şi idioţii ăia care cică sunt "aleşii" îşi fac numai legi cu mărirea pensiei parlamentare! Ah, că doar acum la pensionari le mai iau şi contribuţia la sănătate, că nu-i de ajuns că au contribuit 40 de ani, şi dacă s-au îmbolnăvit n-au beneficiat de nimic, plăteşti tot dacă nu vrei ca doctorii să treacă pe lângă tine ca şi când n-ai fi (ah, şi de SHPAGA nu mai zic nimic).

Mă enervează că este atâta mizerie în lume, şi că cine are puterea în mână nu face nimic. Dar presupun că e o chestie cu care va trebui să mă obişnuiesc. Ce păcat că nu pot.

Şi-mi aduc aminte de un citat din ziar, de 8 martie, al unei femei simple, muncitoare la Teba sau ceva de genul, care spunea "unde sunt bani nu e fericire". Hmmm... I wonder cât o fi ea de fericită cand vin cheltuielile la bloc?!

Dar am promis să nu mai las toate grijile să îmi strice pofta de viaţă care o am acum, şi încerc să o prelungesc cât mai mult.

În fine, aseară m-am dus la culcare destul de tărziu din cauză că am gătit clătite cu ciuperci. M-am dus în cameră pe la unu' noaptea şi m-am gândit că iar nu mă voi trezi în timp util să ajung la şcoală... contrar tuturor aşteptărilor am reuşit să mă trezesc la 6:30 ... destul timp să lenevesc în pat ascultând muzică... ("Fergie - Glamouros") asta că să încep ziua "perfect". A urmat "Hi-Q" cu "Bună Dimineaţa". . . şi mi-am zis că nu mai las gândurile rele să mă mai afecteze ca şi până acuma! Prima veste bună a fost că e mult soare afară. Bate puţin vântul dar sper să treacă cât mai repede. A doua veste bună e că am vb cu Simina pe net, destul de matinal (7:30)... altă veste bună azi, e că nu am şcoală :D

Mi-am luat ieri imprimantă (3 in one) frumoasă, mică să îmi încapă pe birou .... şi mă trezesc că nu am cablu usb la ea ??? Şi Ipod-ul "m-a lăsat în drum" ... în Romania, aşa că de vreo 2 săptămăni no music when I ride my bike :P
Noroc că am lessons cancelled azi şi timp să rezolv problemele cu imprimanta şi cu Ipodul :D

Şi voi să aveţi o zi splendidă :D

0 comments:

Post a Comment