Quote of the day - alergând după aripi de libelulă

3:21 PM / Posted by Marcus /

Life is too short to wake up in the morning with regrets. So love the people who treat you right, forget about the ones who don’t, and believe that everything happens for a reason. Know a good thing when you see it, and don’t let it slip away. If you get a chance, take it; if it changes your life, let it. Nobody said it would be easy; they just said it’s worth it.



Cândva am cunoscut o libelulă şi după scurt timp ne-am împrietenit. Vorbeam mult împreuna, îmi descria locuri şi ţări fantastice pe unde zburase de-a lungul vieţii şi eu îi povesteam visele mele colorate. La un moment dat, fără să-mi dau seama şi fără să-mi spună nimic, a plecat. Mult timp nu m-am mai gândit la ea, am început să o uit, memoria ei a devenit din ce in ce mai ştearsă până am ajuns să cred că fusese doar rodul imaginaţiei mele de copil... Acum s-a întors.

Libelula mi-a apărut în vis şi mi-a zis bătând uşor din aripile sale transparente: Nimic nu e întâmplător, toate clipele pe care le-ai trăit până în prezent îşi au rostul bine stabilit în harta vieţii tale (şi mi-a arătat o hartă imensă şi imposibil de descifrat). Poate nu mai este aşa simplu să iubeşti (în locul hărţii apăru o gaura adâncă şi întunecată), dar nu-ţi face griji, e normal ca lucrurile să devină din ce in ce mai grele in timp. Trebuie să nu renunţi niciodată, să crezi în continuare că există ceea ce aştepţi. Şi orice s-ar întâmpla, nu te da bătut, pentru că iubirea se află acolo şi te aşteaptă cu răbdare, bătând din aripi de libelulă...

2 comments:

Anonymous on February 21, 2009 at 6:52 PM

pseudonimul meu e libelula si chiar m-am bucurat cand am citit:D

Comment by Marcus on February 21, 2009 at 7:10 PM

Si eu ma bucur sa vad ca inca sunt citit :) Iti multumesc de comment :D

Post a Comment