Cool friday

12:34 AM / Posted by Marcus /

oup_nazi: cola, pizza and a blowjob...is there more to life?
marcus2rely: cât ai primit bacşis că ai livrat alea?!

marcus2rely:unde dai la fac?
doodaaa: inca sunt in cautari
doodaaa: ceva cu limbi straine si comunicare, oricum
znuff: de ce toate pasaricile se duc la limbi straine? ^_^
doodaaa: pentru ca ne plac limbile
marcus2rely: Znuff nu ţi-e ruşine? aşa vorbeşti tu despre domnişoare? :D
znuff: doodaaa: pentru ca ne plac limbile
znuff: pardon?
doodaaa: pai..da
doodaaa: mie una imi plac...




littlebro: bah, bune sunt crochetele astea, si eftine :D
marcus2rely: seamănă cu tine
marcus2rely: bune şi ieftine




thestick: femeile sunt proaste
ramona: esti tu retardat misogin
thestick: ok
thestick: hai sa iti demonstrez
thestick: vom juca bambilici ca sa aflam adevarul
thestick: incepe tu
ramona: bambilici?
thestick: zi un numar
ramona: 5
thestick: 6
thestick: te-am batut :)
thestick: incepe
ramona: 5 miliarde
thestick: 5 miliarde 1
thestick: am castigat
ramona: daca esti asa destept, de ce nu incepi tu jocul
thestick: ok
thestick: -5
ramona: -10
ramona: fffffrrrrraaaaaaaiiiiiieeeeereeeeeeeeee
ramona: ok sunt proasta

Multe şi felurite sunt animalele de pe plaiurile mioritice...unul mai răsărit ca altul!!:))...Special 10x 2 Gin Tenshi că m-a îndrumat spre site:))...aveam nevoie să mă crucesc:))...

Labels:

0 comments:

Post a Comment