Blogs: Cel mai bun CV e blogul

6:48 PM / Posted by Marcus /



E o modă acum să îţi treci în CV blogul. Sau poate că deja e o rubrică nouă în CV ce vine imediat după capitolul "Experienţa profesională".

Nu sunt puţini cei care în locul semnăturii detaliate din e-mail îşi pun doar numele şi adresa blogului.

Mi s-a întâmplat într-o discuţie recentă, când am vrut să pun pe masă ce am mai făcut în ultimul timp, să mi se spună: "Ştiu ce faci, îţi citesc blogul!".

Astăzi am găsit un post care afirmă sus şi tare: The blog is the new resume. Iar autorul venea cu următoarele argumente:

  1. Your blog represents you.
  2. Your blog is serious business.
  3. Your blog is an archive.
  4. Your blog isn’t the only mirror of your life.
  5. Your blog is your unedited version of yourself.
Am văzut apoi că acest post era un feedback la un alt post cu acelaşi titlu şi că autorul "teoriei originale" a compilat aici mai multe feedback-uri.

Dacă stau puţin să mă gândesc, CV-ul (aşa cum îl ştim noi) poate fi comparat cu un clasic anunţ de ziar, în timp ce blog-ul poate fi asemuit cu un clip viral sau poate cu un spot TV bine gândit de o agenţie.

Discuţia ar putea continua de aici pe un alt "drum", cu întrebarea: Dacă CV-ul conţine de cele mai multe ori date obiective despre noi, cât de mult ne încredem în ce găsim pe un blog?





1 comments:

Anonymous on April 28, 2007 at 1:40 PM

Frumos frumos, îmi place mult :) blogul tău. Keep the good work

Post a Comment