Cum a început totul

1:00 AM / Posted by Marcus /

El se uită cam de mult în ochii ei.

- Eşti frumoasă. Şi n-o spun pentru că aşa trebuie…Îmi plac sprâncenele tale.
Trece cu degetul peste una din ele.
- Îmi place nasul tău.
Îi desenează conturul cu degetul. O pauză scurtă. Privirea coboară.
- Îmi place buza de jos.
Se apleacă şi o muşcă uşor. Încheie cu un sărut scurt. Apoi se retrage. Ceva de pe chipul ei îl împinge să revină repede:
- Şi asta.
O sărută şi pe cealaltă. Ea zâmbeşte.
- Şi-mi place cum faci gropiţa asta aici când râzi.
Pune degetul pe ea şi o pupă ca un copil de grădiniţă, cu toata candoarea şi extazul de care e capabil numai un băieţel de 3 anişori. Un extaz care te înnebuneşte.

A word of advice: don’t tell her she’s beautiful unless you mean it.

Labels: ,

0 comments:

Post a Comment