Cum a început totul 2

12:08 PM / Posted by Marcus /

Nu are legătura cu postul anterior ... aşa că am să scriu aici o chestie foarte drăguţă ... intimă a părinţilor mei :D

M-a sunat mama acum câteva zile şi mi-a zis că a avut o discuţie mai aprinsă cu tata[kre e la sebiş-orasul lui natal] şi nu au vorbit deloc toată ziua. În ziua următoare pe la 9 dimineaţa primeşte mama un mesaj..”Bună dimineaţa te iubesc..zi de zi de tine…” and so on…Şi mama glumeaţă din fire…”Ce faci măh ai stat toată noaptea să îmi compui versuri ca să mă împaci” :) ) Şi tata i-a răspuns “Au compus-o cei de la Hi-q pt noi doi”
Mi s-a părut o scenă drăguţă între părinţii mei[tata e înnebunit după melodie.mi-o cântă şi mie la telefon când îşi mai aminteşte că are un băiat ..departe] Ce am vrut sa evidenţiez este că oamenii ascultă melodia asta…în orice fel de împrejurere. E o melodie de mulţumire, de împăcare, de amintire…! Acum când o reascult îmi aduc aminte de ei, amândoi :) Miss them much

Labels:

0 comments:

Post a Comment