Copilul din mine :)

3:16 AM / Posted by Marcus /

Imi place moda si cateodata chiar imi permit sa corectez stilul altora de a potrivi culorile dar eu nu am un aspect forte ingrijit si ma intreb oare unde se afla problema si cum de sunt asa impertinent incat sa dau sfaturi. Stilul meu de a cumpara haine: Intru in magazin; merg cateva clipe in recunoastere; Invariabil apare langa mine o fata sa ma intrebe daca doresc sa cumpar ceva. Poate din cauza aspectului neangrijit, se intreaba daca nu cumva am venit sa fur. Cine poate stii ce gandesc? Si pentru ca stiu ca majoritatea clientilor refuza ajutorul, eu am ales alta tactica, ca sa am macar activitate spirituala cat stau in magazin. Eu o intreb pe respectiva in ce haine m-ar imbraca ea. Vedeti voi...in clipa urmatoare este exact momentul cand apesi tasta RESET la computer; fata zice "Poftim?" cu o fizionomie pierduta; eu repet ce am spus si urmeaza un drum extraordinar prin frumoasa lume a modei. Celalalte vanzatoare se uita nedumerite la colega lor, pentru ca o vad intr-o ipostaza in care nu au mai vazut-o pana atunci. Fata este vesela si chiar ii face placere sa munceasca si bineinteles a scapat de scarbirea cu care serveste deobicei clientii. Bineinteles dupa ce imi gaseste hainele care ma asteptau pe umerase, ma duc sa platesc. Sa fiti foarte atenti cum o abordati pe fata cand intrati in magazin, pentru ca s-ar putea sa creada ca flirtati cu ea! Si ajungem la subiect! Mi-am luat haine noi, am cunoscut oameni, am recompensat pe cineva pentru o treaba bine facuta, dar nu mai am placerea pe care o aveam cand eram mic si imi cumpara mama ceva. Unii spun ca se numeste maturitate. Eu zic ca numai un imatur ar putea sa stie ce e maturitatea, pentru ca maturitatea nu exista. Parerea mea. Asa ca nu o sa mai dau sfaturi vestimentare si o sa stau linistit in locsorul meu si o sa accept orice, oricand, pentru ca mi-am adus aminte ca nici eu nu sunt perfect.

Labels:

0 comments:

Post a Comment