Rumania vamos que si se puede

5:08 PM / Posted by Marcus /

Melodie perfectă pentru o zi în care mă simt parcă mai optimist...pentru sufletul pe care toţi ar trebui să-l păstrăm acasă oriunde în lume ne-am afla şi pentru că deşi curiozitatea mă face să-mi doresc să cutreier lumea România va fi mereu locul la care-mi voi dori să mă întorc ... Nu din naţionalism sau din dorinţa de a părea "cool" ci pur şi simplu pentru că asta simt ... şi pentru că nici scandalurile politice şi nici mocirla în care cu toţii avem impresia că ne scufundăm uneori nu trebuie să ne facă să ne pierdem speranţa.Pentru că aici sunt locurile şi oamenii pe care-i iubesc cel mai mult şi pentru că am decenţa de a-mi asuma o naţionalitate şi de-a fi mândru de asta oricât de ruşinos ar părea pentru unii...


Melodia poate fi urmărită în my channel ... şi se numeşte "Mexico Mexico" interpretată de RBD :) doar şi ei sunt latini - exact pe stilul nostru

great to party to after a great game of football

Labels:

0 comments:

Post a Comment