Post aniversar

11:30 PM / Posted by Marcus /

Doar eu

Am inceput sa scriu un blog prin martie sau aprilie 2007. Practic, pentru mine e ca un jurnal, scriu despre calatorii, despre jobul meu, despre apropiati. Cateodata am chef sa scriu, alte ori nu am, dar oricum am fost perseverent si am ajuns la postul 100.

Unora le place, altora nu, dar asta e si ma reprezinta doar pe mine. Imi pare rau, nu stiu retete, nu am jucarii pe care sa le imortalizez, nu am chestiuni arzatoare , de viata sau de moarte, pe care sa le supun dezbaterii publice, nu ma ascund sub un pseudonim, iar sub pavaza anonimatului sa postez diverse.

Sunt doar eu, Marcus ......

Ma fac blogger profesionist, ca fotbalistii. Pot sa fac asta. Pot sa fiu dedicat 120% profesiei mele. Sa-mi ascut simturile. Sa vad locurile, oamenii, viata numai prin filtrul "merita un post sau nu". Sa ma las acaparat, sa ma afund pana la ultimul fir de par in lumea virtuala a ideilor sprintare, observatiilor profunde, subiectelor de interes tratate istet si revigorant. Sa-mi exorcizez toate sentimentele si sa-mi pun inima pe masa.
Tastatura mai exact.

Adica m-as face un fel de mascariciul curtii varianta virtuala. Nu pe casa si masa, boieri dumneavoastra, un fee lunar ar fi suficient....

Hm... Tre' sa lucrez la campania de promovare... Idei?

Labels:

0 comments:

Post a Comment