Single and not looking :)

7:49 AM / Posted by Marcus /

Partea I - Imi plac tipele cu prieten

Ma inteleg extraordinar de bine cu tipele-care-au-prieten. Flirtam fara sa vrem consecinte (na, le aleg si eu pe cele care eventual flirteaza, nu care nu sunt dispuse sa si insele, dooh!), stam si povestim nopti sexuale si pasiuni pe care le-am dat dracu' de dragul actualelor (deci, ele le-au dat dracu, eu ma tot plimb cu pluta la Balaceanca si inapoi) ... imi plac tipelecuprieten pentru ca sunt deschise la propuneri gen "hai la o bere", si le fac chiar ele! (eu... nush... abia's genul care sa accepte o invitatie, d-apoi sa mai si fac...) si mi se pare de neinteles cum ma duc intotdeauna "la o bere", eu care nu vad in bere nimic fantastic (brings peopele together, right ...) vorba Camilla-ei.

Imi plac tipele cu prieten pentru ca au masini si apartament sit totusi, nu stau acolo cu iubitul, iar cand urca in masina, ea - pe bancheta din spate, iremediabil ... ei bine dragilor, nici sa nu va schimbati stilul de viata ... imi plac caci au mereu o constiinta a orei, si nu stam chiar pana dimineata, sa ne punem problema la care din noi acasa sa mergem ...

Imi plac tipelecuprieten pentru ca desi au parte de sex "legal", de funduri indraznete in dormitor (nu al lor, cum ziceam mai sus..), niciodata nu inceteaza sa se uite la al meu... NU sex, ci fund ...

Inchei repede, o sa urmeze si o parte a doua, sau urmati-o voi.

Cel putin, eu am si voi avea intotdeauna onoarea propriului meu cuvant, cand va spun ca nu voi fi niciodata UNTIPCUPRIETENA.

Labels: ,

0 comments:

Post a Comment