Azi mi's terorist

10:20 PM / Posted by Marcus /

pe biroul meu se afla doua turnuri gemene. nu kiar gemene, d fapt. ala din dreapta e mai pitic, da' e format din doua randuri. reviste, ziare, contracte, propuneri, mailuri, faxuri, memo-uri, uite si'un CD, brosura carlsberg, multe si marunte.

azi mi's terorist. o sa daram turnurile gemene intr'un moloz organizat, pe care sa'l pun (impart) fie in dulapul greu de accesat din pricina ca'n fata lui e un scaun, fie prin sertare sau direct la gunoi.

si in weekend, presimt, terorismul se muta in apartamentul d la etajul sase, sub privirile pofticioase ale pisicii care abia asteapta sa se fatzaie prin harmalaia vestimentara. primavara si toamna hainele se impart in ce pastrez, ce arunc, ce duc la biserica sau la ghena pe sistemul autoservire, ce fac xpo pentru pretini, sa'si aleaga. sunt haine p care le'am luat si nu le'am purtat mai deloc sau chiar deloc.

de ce? pai... nu stiu!

oricum, lichidare d stoc!

ma gandesc sa'ntreb si pretinele care mai au haine d genul "placut - cumparat - nu'l port - da' nici nu ma indur sa'l arunc", poate facem un fel de garage sale si cu banii stransi o punem de'o kestie caritabila, ceva. decat sa tinem banii in sifonier ...

anyone interested?

Labels:

0 comments:

Post a Comment