O altfel de duminica

10:02 AM / Posted by Marcus /

azi...dragut program de pensionar. pe scaun, un drum doua pana la bucatarie, cateva plimbari de dezmortit oase prin vastele apartamente. stiu. suna cel putin calm si fara oboseala ori batai de cap. n-as putea nega placutul sentiment de "azi nu se intampla nimic", dar cu toate astea nu vreau sa repet minunata zi.
azi am descoperit lucruri noi. am aflat cu deosebit entuziasm de ce nu e bine sa te grabesti cand te pregatesti sa-ti speli hainele. sau de ce nu e bine sa fii un mare zapacit/a asa ca mine. concluzia e cat se poate de simpla: daca te grabesti/esti extrem de aerian, e posibil sa nu observi camasa roz (pe care o urasti profund si pe care acum o pandeste cosul de gunoi), inamic public, aparent ratacita printre hainele tale mai deschise la culoare (colorate si ele, ce-i drept, da' nu turbate asa ca si camasa cu pricina).
previzibil, nu? nici nu are rost sa mai povestesc, totul e cat se poate de clar. norocul meu, ca sa zic asa, acum pot spune ca mi-am schimbat sifonierul la fata. e un pic mai ... roz. are mai degraba niste pete, improscaturi roz din loc in loc. lucru care m-a dus cu gandul la dalmatieni cu pete roz. nu-i asa ca ar fi girly (pt cunoscatori)?
a urmat apoi intrebarea: si eu acum ce fac?
ce sa faci? te certi un pic, iti privesti indelung hainele si-ti promiti ca ori nu te mai apropii de dracia aia care face un zgomot infernal, in care bagi rufe murdare si ea le scoate curate( cred ca e magica, murdaria dispare ), ori pui pe cineva sa stea langa tine cand sortezi hainele. si in mod clar scapi de nenorocita de camasa.

vrea cineva o camasa fff roz?

Labels:

0 comments:

Post a Comment