fire walk with me

11:30 AM / Posted by Marcus /

da' cred ca nu trebuia sa spun fire, poate tigaie, poate castron sau poate kiar minte! mintea d seara, tarziu, cand mi'era foame fiindca n'am avut vreme sa mananc nimic ieri, si mi'am amintit c'aveam o coasta marinata - nu a mea, bre! - luata d la netto sambata, cand tot foame imi era, dar n'am fost in stare sa gatesc nimica, deci am mancat 2 felii d sunca si asta a fost. dar aseara... am trantit coasta (cu multa carne pe dansa si mirodenita cu ce stiau aia, da' mirodenita bine) in teflon, c'asa s face cel mai repede, si n'aveam vreme d ceremonii culinare - d kef nu mai zic! - iara pe teflon l'am bagat la cuptor.

boon. alte mailuri, alte telefoane, intre timp, ma uit ce se petrece, coasta e bine-mersi, sfaraie nitel, miroase nu rau, ceva tv, si cand ma gandesc ca e gata, ma duc spare cuptor. o scot d'acolo, o'ntep nitel, zice s'o mai las vreo 5 minute, ok, ii spun. telfonul, ca de fiecare data, il tin in buzunar ca sa imi sune exact atunci cand sunt mai ocupat. rezem tigaia de usa cuptorului si ma uit sa vad cine este. Cand vezi ca esti apelat de cineva cu care n-ai mai vorbit si vazut de 1an jumate nu mai stii ce sa faci prima data... sa raspund mai intai, sau sa pun tigaia la loc? Well, eu am considerat ca daca am raspuns la telefon cu dreapta, cu stanga iau tigaia s'o bag in cuptor la loc.

asa cum orice om normal ar face in situatia mea, m'am ars. inainte sa iau carpa si sa pun totusi tigaia in cuptor. dupa asta, am stat vreo 20 d minute lipit d chiuveta, cu mana in apa rece, ca era sigurul fel in care nu ma ustura ca toti ardeii iuti din lume, nu's sigur daca nu ma si durea, cre ca, da' atuncea usturimea era preponderenta.

si cum ma desparteam nitel d jetu d apa, ceea ce a trebuit sa mai fac din cand in cand, cum ma ustura d numa. si pana la urma am luat un castron, l'am umplut cu apa si am reusit sa ma mut din bucatarie in sufragerie, unde am vazut hotel rwanda cu mana stanga in lighean, si cand m'am prins ca io cum dracu dorm, ca tot nu puteam sa scot, d usturime, mana din castron, am bagat o batista uda la congelator, mi'am aplicat'o ulterior pe palma, am prins'o c'un plastic si m'am culcat, c'azi am treaba.

cat despre urmari... ce sa zic. nu e prea grav. juma de cm mai incolo si cred ca'mi intrerupeam linia vietii cu arsura principala. dar nu, vezi, ca e o logica in toate, daca nu mori nici linia vietii nu ti se'ntrerupe. in skimb, intre linia vietii si linia amorului a mai aparut una, groasa, rosie. oare ce'o'nsemna asta in chiromantie?

whatever! d'aia nu mai puteam io sa iubesc, auzi!

Labels: ,

0 comments:

Post a Comment