Cu cartile pe masa

3:37 PM / Posted by Marcus /

Intotdeauna cand am dat floarea prieteniei am dat-o din toata inima si nu de putine ori am fost talharit si am ramas cu durere, un gol de necuprins si dezamagirea ca niciodata n-o sa gasesti pe cineva sincer care sa dea si sa primeasca si punct.

Cel mai frica mi-a fost de singuratate...nu am suportat ideea de a exista in unicitate...doar tu...perfectiunea solitara...

Am dat tot... am invatat, desi nimeni nu mi-a aratat cum... sa joc totul pe o carte... de cele mai multe ori am pierdut.... dar am satisfactia jocului curat (fara carti in maneca- cu toate cartile pe masa)... mi s-a aratat ca in linistea camerei mele cand sunt doar eu si visele eu sunt cel invingator...

Nu e usor sa simti si sa vezi cum toti se uita ciudat fiindca tu ai ales drumul cel lung si nu vrei sa intri in turma si sa te apuci sa darami zidul cel mai puternic (caramizi de respect, sinceritate, prietenie, corectitudine, iubire).

Dar nu uit ca eu merg mai departe orice anotimp ar fi!

Labels: ,

0 comments:

Post a Comment