Pastrati infractorii

8:28 AM / Posted by Marcus /

Hai, facem o cheta ceva ca sa nu se intoarca infractorii in tara?

Eu zic sa strangem bani sa le platim infractorilor cazarea cat mai departe de noi. Ca italienii deja s-au gandit sa dea 1000 de euro fiecarei persoane care se intoarce acasa. Licitam? Hai, serios, cine vrea sa se intoarca salbaticii aia?

Aflasem acum cateva saptamani de patru indivizi cu cetatenie romana ce faceau de luni de zile urmatoarea chestie: intr-un oras italian, urmareau cupluri dupa lasarea intunericului si il bateau mar pe baiat pana spunea pin-urile de la card-uri, iar pe fata o violau. De multe ori, victimele mureau. Dupa ce au facut aceste lucruri de mai multe ori au fost prinsi. Eu sunt impotriva pedepsei cu moartea, si totusi…

75% din infractiunile din Italia (sau din nu stiu ce oras, oricum situatia e albastra) sunt facute de cetateni romani. Sigur, romanii sunt cei mai numerosi dintre minoritari. Interesant ar fi de vazut cati dintre rezidentii romani in Italia sunt infractori. Dar, la naiba cu statisticile, e clar ca e nasol.

Mi-e o rusine cand aud stirile alea de innebunesc. Vai de capul italienilor, zic. Si totusi, sa-i tina acolo. Sa-i aresteze, nu stiu. Dar sa nu-i trimita inapoi!!! La bulgari nu se pot duce? (Ca-n bancul cu “sa vina chinezii!” :))) cate bancuri stiu, ma ingrijorez…)

Cel mai tare (sunt ironic, de fapt cred ca a fost cel mai jenant) raspuns la intrebarea “Care sunt cauzele fenomenului?” vine de la ministrul de externe, Adrian Cioroianu. El a zis ca romanii sunt mai fraieri daca sunt atat de multi prinsi (statistica cu 75% era facuta cu numarul de infractori prinsi). Foarte tare, domnu’ ministru! Si nu glumesc, l-am auzit eu spunand asta in direct la Realitatea TV de curand. Deci “infractori fraieri”, o combinatie nefericita.

Ce sa faca italienii cu infractorii nostri? Eu le transmit: integrati-vi-i voi, na! Ma refer la infractori in general. Mi se pare irelevanta etnia omului care imi da in cap. Dar, bine zicea patricul, spalati-va pe cap cu multiculturalitatea voastra. Cand era “multiculturalitate” in gradina altuia, cand infractionalitatea era ridicata la nivelul comunitatii rome in Romania, occidentalii ne dadeau indicatii, ne bateau obrazul ca nu-i lasam la scoala si la munca si ne dadeau bani de simpozioane. Acum ca sunt si ei “multiculturali”, i-a lovit extremismul. Vor sa le dea foc. Ipocritii naibii.

Asa e occidentalul asta, nene, da din cap din stanga in dreapta si viceversa, scarbit si socat totodata, cand se uita la documentare, la filme cu nedreptati sociale, face “Ntz ntz ntz”, dar la o adica pune de-un ghetou cat ai clipi!

Ei comedie, numai vorba e de ei. Pai asa rezolva ei o problema cu o categorie sociala defavorizata? Baga vize? Ce rusine! Ce urat! Ntz, ntz. Ce exemplu dau ei francezilor, aia de-si smulg parul din cap din cauza arabilor de vin valuri, valuri dans leur pays? Vaaaai, pai ar trebui sa faca o campanie sociala, sa invete infractorul sa picteze, sa-i imblanzeasca sufletul de talhar neinteles.

Muahahaha, imi vine sa mor de ras, pe fond nervos. Ca de-a lungul timpului mi s-a furat mobilul de 2 ori. Asa ca pot sa fac misto de infractionalitatea exportata de noi. Infractorspirit! Daportofeluspirit!

Asadar, va bagati la o cheta? Ma gandesc asa: fie - oricat le dau italieni - noi plusam cu niste sute de euro sa-i convingem sa ramana in noua patrie a lui Mutu, fie ii asteptam la granita cu o suta de euro de persoana (iesim si mai ieftin) si le asiguram transportul pana la bulgari. Chit ca dupa o tura pe la sud-dunareni se intorc acasa, macar sa apuce sa le distruga turismul ca prea le merge bine, fir-ar ei sa fie! :)))))

Apropo, ca tot mi-am adus aminte, am auzit ca dupa SIAB baietii care au adus masinile s-au plans ca vizitoatorii au lasat gunoaie in torpedouri si au furat brichetele din Loganuri. Credeam ca le-am vazut si auzit pe toate! :))))) Vai, ce trist. Ntz, ntz, ntz. Traim in Romania si asta le intrece pe toate ... nu-i asa ?!

Labels: ,

1 comments:

Anonymous on November 11, 2007 at 6:55 PM

BRAVO!! KEEP UP THE GOOD WORK!! PENTRU CA ROMANIA INSEAMNA MAI MULT...

Post a Comment