Septembrie

1:27 AM / Posted by Marcus /


Luna mea .... o luna care se termina inainte de a incepe .... o luna plina de suprize...o luna in care caldura oscileaza cu frigul ... in care vara se imbina cu toamna....e luna in care aripile mele sunt de o gheatza vulcanica...bla bla bla...e luna mea...e luna in care confuzia din mine e normala...e luna in kre fiecare stare a mea prinde aripi pe ultima suta de metri ... ptr a disparea ptr totdeauna si a renaste intre alte stari specifice trecerii ink unui an....mda ... nivel de energie 100% ... creativitate ... 100% ... aripi ... 200% ... .... so ... u're better watch out...u're better hide ... one crazy man is in town this month ...


Later edit: de azi incepe o noua viata . . . stiu, am mai zis asta de mii de ori dar de data asta e altfel ...
Am realizat ca am mai multi prieteni pe langa mine decat credeam. Chiar daca unii te lasa la greu exista intotdeauna cineva care sa le ia locul ... cred ca sunt chiar norocos ... toti trecem prin perioade grele dar azi va rasari soarele. Si daca sunt nori o sa-mi i-au un feon puternic si o sa-i alung.
Nu mai vreau nici ceata, nici soare cu dinti . . . vreau vara caniculara, si o sa o am chiar daca trebuie sa mi-o fac eu. De-acum scriu doar bloguri vesele si pline de viata ... Multumesc ca ma citi si sunteti alaturi de mine. Ma bucur mult

Labels: ,

0 comments:

Post a Comment