Scriu

9:41 AM / Posted by Marcus /


Scriu pentru ca-mi place, pentru ca asta simt, pentru ca vreau sa fiu citit, ignorat sau pur si simplu pentru ca acele cuvinte sunt deja scrise undeva in inima mea. Imi place sentimentul acela ca duc in eroare sau ca spun lucrurilor pe nume. Imi place ca ceea ce scriu poate spune cuiva ceva. Sunt uneori neinteles … pentru ca asta vreau sa exprim. Nu vorbesc despre lucruri de interes general, nu scriu despre cel mai mare subiect al momentului nu pentru ca nu-mi pasa, ci pentru ca acesta nu ar fi “the way I feel life“. Nu cer nimanui sa-mi citeasca post-urile si nici nu cer popularitate. Si ce-mi mai place? Muzica! Ma regasesc in versuri si in melodii, dar asta nu inseamna ca fiecare melodie din acest blog reprezinta ceva pentru mine. Nu vreau sa-ti placa, dar faptul ca citesti si-ti place reprezinta acel ceva micut care face parca si mai dulce aceasta placere a mea de a scrie. Si daca ti se pare ceva neclar in acest post, nu te intreba de ce… ;)


Labels: ,

0 comments:

Post a Comment