Exquisitness

11:43 PM / Posted by Marcus /

De ce mă fascinează femeile puternice ?

Pentru că ştiu ce vor şi mi-e teamă de ele pentru că sunt nebun după femeile puternice :)

Pentru că sunt sălbatic şi nu mă poate domesticii oricine. Nu am cunoscut nici o femeie care să poată. Trebuie de fiecare dată să mă prefac, să mă las “dirijat”. Eu n-am nevoie de protecţia nimănui. Mă descurc foarte bine singur. Pe mine pur şi simplu mă fascinează o femeie în stare să stea pe picioarele ei, care nu trebuie să recurgă la şiretlicuri ca să se descurce în viaţă, care să nu fi experimentat niciodată în viaţă ipocrizia, în stare să spună tot timpul adevărul, înspăimântător de onest, cu bun-simţ, inteligent, plin de idei.

Pentru că unei femei puternice, cred că, îi “place” un bărbat să fie cât mai natural posibil. Nu să facă lucruri ce defapt lui nu-i plac. E o chestie găsită la puţine femei ...

Mai cred că o femeie puternică ştie când sau că eşti prefăcut, ştie că ai strategii, reţete, fraze de agăţat, locuri de dus pentru sucit minţi, replici de reprodus din filme, diminutive, clişee, gesturi, etape.
Cu o femeie puternică ar fi totul mult mai simplu dacă ai face ce-ţi trece prin cap, dacă ai fi în largul tău când eşti cu EA. Cât de mişto e expresia asta, “să fii în largul tău”. Adică să nu fii conştient că există limite, să nu te simţi îngrădit, să nu stai tot timpul să te gândeşti că asta n-ar fi bine să spun, pe-asta n-ar fi bine s-o fac, asta nu se face, femeilor nu le place să şi-o tragă de la prima întâlnire, dar să fie alintate ca nişte fergalicious, până la exasperare, e visul lor în viaţă. . . să fie surprinse în permanenţă (in a positive way, I mean :)
Cred că, pentru o femeie, faptul că apreciază bărbaţii independenţi e un semn de mare clasă. Sunt rare, dar partea bună e că nu trebuie să te chinui să le găseşti. Le vom găsi noi, pentru că din turma de gospodine cicălitoare, e greu să nu le vedem pe puţinele care ne sfidează. S-a spus dintotdeauna că trebuie să fim provocati să vă cucerim dacă vreţi să ne păstraţi. Eu zic că playing hard to get ştie toată lumea. Să rămâi o provocare e mai greu. Femeile puternice reuşesc asta întotdeauna.

Semnele puterii sunt diverse şi amăgitoare adesea:

  • fler, spontaneitate şi inteligenţă - depinde cum ştie să şi le pună în valoare;
  • o funcţie importantă - depinde ce a făcut ca să ajungă acolo;
  • reputaţie - e inventată cu abilitate, e un polei? Substanţa contează;

Cred că fiecare bărbat are propria definiţie pentru “o femeie puternică”. Pentru mine, trebuie să fie inteligentă, deschisă la inovaţie şi capabilă să suporte un bărbat puternic lângă ea. Dacă ea e puternică, eu îmi permit să fiu puternic şi nu trebuie să mă mai prefac gingaş.

Labels:

3 comments:

Comment by Hellene, tomata cu scufiţă on August 28, 2007 at 12:19 PM

Postul asta m-a ametit tare de tot. Mi se pare ca pe alocuri te contrazici, sau ca faci din femeie ceva ce nu exista. Femeia poate fi puternica si fara o functie importanta, fara a fi workoholica si fara a-si calcula timpul pe care sa il petreaca cu barbatul. In caz ca n-ai vazut destule filme, in caz ca n-ai citit niciodata o revista de femei, in caz ca nu ai intalnit nici o femeie de cariera, asa cum zici tu sigura pe ea, sa stie ce vrea, inseamna ca nu stii ce se petrece de fapt in sufletul lor. Aceste femei nu stiu sa iubeasca. Nu stiu ce inseamna oamenii priviti pe dinauntru, nu stiu sa te faca sa te simti puternic cum iti doresti tu.
O femeie puternica e cea care intr-adevar nu pune botul la vrajeli ieftine si fraze cliseice din filme. o femie adevarata nu se inmoaie toata la un pahar de vin si asternuturi presarate cu petale de trandafiri, pentru ca stie ca e un cliseu. O femeie adevarata nu se indragosteste de orice fat-frumos pentru ca stie ca n-o va iubi numai pe ea niciodata. O femeie adevarata va plange cand sufletul ii e amarat, fara sa isi ascunda lacrimile si infragerea. Va stii sa se ridice cand e lovita. Si mai departe o sa scriu la mine pe blog, ca tot mi-ai dat o idee buna. :)

Comment by Marcus on August 28, 2007 at 12:41 PM

--> @Hellene: I like this part:"fara a-si calcula timpul pe care il petrece cu barbatul."
Chiar nu stiu daca am vazut destule filme, poate n-am citit nici destul reviste de femei si poate ca nu am intalnit inca o femeie de cariera, s-ar putea sa ai dreptate. Eu cred ca in acest post am descris femeia pe care am intalnit-o de-alungul vietii mele, din cercurile prin care am fost, si poate ca putin si femeia tipic daneza...Femei care exista, care mi-au influentat viata, gandirea si mai ales fericirea. Dar as putea spune ca si tu ai descris o femeie la fel de puternica, prin cuvintele si filtrul mintii tale, conform cu ceea ce ai intalnit tu si bineinteles ceea ce ai experimentat tu. Nu am cum sa nu fiu de-acord cu ceea ce ai spus tu, si abia astept sa vad replica la tine pe blog :D
Ma bucur sa vad ca inca ma mai citesti :)

Comment by Hellene, tomata cu scufiţă on August 29, 2007 at 7:44 AM

Te mai citesc normal, chiar daca nu comentez tot timpul. Esti in reader. Am scris parerea mea. :P

Post a Comment