Prea complicat

4:25 PM / Posted by Marcus /


Temperamentul meu greu de ignorat si controlat ma determina pana acum ceva timp sa incerc din rasputeri sa dezleg orice enigma din viata mea sau care se intersecta prin coincidenta,cu viata mea. Imi ocupam poate prea mult timp cu tot felul de ganduri,idei si ecuatii inutile (si cu totii stim care este relatia mea cu matematica). In fine. Zilele trecute,intr-o anumita discutie cineva a exclamat “Nu ma intereseaza ce s-a intamplat in trecut”,replica dorindu-se sa fie una nesemnificativa. Mda… Chiar nu conteaza trecutul,important e prezentul si viitorul. Acea parte din caracterul meu a disparut,iar acum mi se pare total inutila o astfel de incercare de a intelege lucruri care nu trebuie si poate nici nu merita intelese. E prea complicat pentru mine, si e poate mai bine asa.


Labels:

0 comments:

Post a Comment