Departe

11:02 PM / Posted by Marcus /

Sunt plictisit … Este, probabil, principala cauza pentru care am permis gandului sa ma duca departe, departe, in viitor… Mi s-a schimbat viata in ultimele luni incredibil de mult, chiar si pentru mine, care cica, dupa zodie, sunt o persoana care se acomodeaza repede schimbarilor. Nu pot sa neg acest lucru care de altfel m-a ajutat de multe ori sa fac fata anumitor situatii. In momentul asta nu-mi prea gasesc cuvintele. Am simtit acest lucru de prea putine ori, incat n-am invatat inca sa-l exprim. E … liniste, as putea zice! Liniste in jurul meu, dar cel mai important e liniste in sufletul meu. Ziceam ca privesc in viitor, nu? Nu stiu … ma sperie un pic ce vad, deoarece nu sunt obisnuit cu prea mult bine. Incerc din rasputeri sa-mi revin, sa …” prepare for the worst, hope for the best ” cum se zice, dar nu-mi reuseste. E imposibil, dar totusi e real! Cineva chiar a reusit sa nasca in mine increderea …


Labels:

0 comments:

Post a Comment