Aming High

12:05 AM / Posted by Marcus /

Desi eram mic, aveam cred vreo 12 ani, o bunica mi-a dat un sfat foarte util, pe care insa il inteleg abia astazi: FII PRETENTIOS. Nu ma multumesc cu jumatati de masura. Ba chiar din contra. La munca avusesem un conflict cu o colega pe marginea filosofiei: taci si indura ca asa se invata. Uite eu nu accept sa fiu tratat urat. Sa se tipe la mine sau … sa nu fiu apreciat! Sa tii capul sus e intotdeauna mai greu decat sa faci compromisuri, de multe ori iti aduce dezavantaje pe terment scurt, dar am invatat ca pe termen lung e cea mai buna solutie pentru a fi multumit. In relatii accept multe si cu toate astea…

Ma diagnostica ieri cineva ca sunt cam matur pentru varsta mea. M-am aparat, am zis ca nu… Dar ma mai gandesc putin si zic “da”, daca la[aproape] 23 de ani fac voluntariat de 9 ani, am lucrat si lucrez, traiesc departe de casa, independent, am calatorit si am facut o multime de lucruri, am planuri de tot felul si nu ma multumesc cu putin, este realist sa spun ca sunt poate mai matur decat altii de varsta mea. Si am descoperit inca ceva: caut persoane cel putin la fel de…multilateral dezvoltate! Workoholic si cu gandul in o mie de parti, ii aliniez mental pe fostii mei prieteni si ma bucur sa vad persoane care fac niste chestii uluitoare, scriu, lucreaza, calatoresc si schimba lumea! Persoane care daca auzeau ca plec in Maroc la o conferinta sau oriunde altundeva ziceau “Supermisto!” si aveau si ei propriile reusite. Ca faceau ceva total diferit, e irelevant, dar bravo celor care vor o afacere, care lucreaza in acelasi timp la5 proiecte si sunt foarte buni in ceva.


E al naibii de greu, spun din proprie experienta, sa fii bun la scoala, sa fii suficient de bun sa pleci cu burse, sa lucrezi si sa faci ceva deosebit, sa faci voluntariat si sa mai ai si viata personala – da, e foarte greu. Si de-aia imi si plac cei care reusesc sa faca multe lucruri! Ca mine! :)
Am standarde al naibii de inalte. Recunosc.
Ma distrez cu oameni de toate felurile si imi place asta, dar la sfarsitul zilei vreau sa pot sa explic ce proiect pregatesc si de ce mi-am dat demisia de nu stiu unde si sa am cu cine vorbi. Sunt prea matur, asta e.
Si numai eu stiu cat m-am saturat de indivizi limitati si de cei care ma trateaza cu nasul pe sus sau arogant. Jumatati de masura? No thanks!

Labels: ,

0 comments:

Post a Comment