Feel like ...

11:33 PM / Posted by Marcus /


Ma simt induiosat ... e tarziu si sunt atat de obosit, dar e placut sa simt oboseala cum imi cuprinde muschii, cum se instaleaza in oase pentru ca este efectul efortului si nu al stresului ...

Am avut parte de atatea experiente si trairi in ultimul timp incat nu stiu cu ce as putea sa incep ... am descoperit oameni ... adica OAMENI cu adevarat minunati care m-au facut sa inteleg cum 5 ore pot trece mai repede decat 30 de minute ... care m-au impresionat cu povestile si trairile lor, care sunt VII si care mi-au devenit dragi ...

Am redescoperit oameni care m-au facut sa ma simt norocos ca-mi sunt prieteni, ca-mi comunica despre ei, ca au grija de mine si a caror imbratisare calda imi aminteste ca suntem fiinte emotionale si ca ne place sa fim mangaiati . . .

Saptamana aceasta am fost nevoit sa renunt la un proiect la care lucram pentru ca am fost realist si am realizat ca nu sunt potrivit sa-l pun in practica tocmai pentru ca imi pasa de calitatea rezultatelor. Azi am prezentat acest lucru celor cu care colaboram si aveam un singur gand: daca e o ideé buna, proiectul va fi realizat. . . Si s-a ales continuarea si eventual adaptarea lui... si la un moment dat m-am detasat de discutie ... si-i vedeam cum discuta si sunt implicati si m-au napadit sentimente de tristete si bucurie, de nostalgie si entuziasm. Este o ideé castigatoare pentru ca s-a ales sa fie si concretizata si pe mine cel mai tare ma incanta schimbarea ce vine impreuna cu aceasta.

Tot azi ideéa mea despre dimineata ideala s-a mai imbogatit ... una dintre conditiile sine qua non ca sa fie cum imi imaginez are si o alternativa acum, se lasa cu optiuni, observ ... ceea ce este bine ca am de unde alege si totusi dimineata sa fie asa cum mi-am imaginat ... Nu va dau detalii acum va zic cand se va intampla cum m-am simtit ... momentan sunt la pasul 1: ma chinui ca perioada diminetii sa nu mai fie inclusa in programul meu de somn si sa ma trezesc la ore care acum sunt inexistente pentru mine, gen 7 chiar si 8.

Acum am o senzatie asemanatoare cu momentul in care am intrat pentru prima data in Londra cand nu stiam daca e real sau imi imaginez eu ca am ajuns ... si ma intreb: e un laptop in fata mea sau deja dorm ... oare deja dorm sau chiar visez?

In final ... feel like making love - Cashback ... merita !!!

Labels:

0 comments:

Post a Comment