I am on sale

1:23 PM / Posted by Marcus /

"Forgive, sounds good - Forget, I´m not sure I could - They say time heals everything, But I am still waiting . . . "


Credits to Helli


Parfume, parfume, what have you done to me???!!!! :) Vreau ceas, vreau parfum, vreau bijoux! Mă opresc să mă uit la un nou parfum, într-o vitrină (nu contează care) şi mă iau gândurile ... gust dulce, proaspăt, tandru, senzual, captivant, aromă fină de vară fierbinte, ce bine mi-ar prinde ;) mirosul, ce ar putea reprezenta pentru mine. adevărata putere ce stă în spatele încrederii în sine şi a independenţei ... Am palpitaţii :)))

Păi şi ce are dacă am şi eu, na, o obsesie?!! Asta e! E o boală fără leac, ştiu, dar pe care am încercat totuşi să o ameliorez, dar ... Măcar ştiu că parfumul îl folosesc întotdeauna cu extrem de multă plăcere şi satisfacţie :) şi rămâne al meu !



Credits to Ana


2 comments:

Anonymous on May 2, 2007 at 7:20 PM

I would like to buy U, when U are done waiting !!!

Comment by Marcus on May 3, 2007 at 11:26 AM

How much do U wanna pay? How much do I worth 4U, anonima-o ? I am not easy to get, but the efort will worth the squezze :) (I guess)

Post a Comment