Pune stop violentei

12:46 AM / Posted by Marcus /


Azi nu ma pot supara. Fara sa fim stralucitori, azi am vazut ca jucatorii UT-ei iubesc publicul, s-au daruit, au mascat neputinte si emotii cu o dorinta totala de a invinge. De la Hora la Edson,de la portar la extrema,de la fiecare cat a putut am vazut DORINTA DE A INVINGE. Eu nu voi uita ziua de 18 mai 2007,cind in ciuda unor temeri, am zis VENI,VIDI,VICI HAI U T A !

bravo aradenilor care a-ti fost la meci si bravo echipei...

Multe puncte la cei ce au decis ca meciul sa se desfasoare vineri ...

Sa curga berea...

SmileSmileDaca se duc la OLP sa sarbatoreasca astia nu mai vin pina miine dupa votare !!SmileSmile
Sa le fie de bine.!! Have fun guys !!
Ce nash da sa fiu si eu acolo !!!!!!!


Later edit: pacat de incidentele dinaintea partidelor , atat la Tm cat si la Ar....pacat de atata ura intre 2 orase atat de apropiate geografic....pacat ca cele 2 echipe nu se lupta pt primele locuri....pacat de traditia si pasiunile noastre....poate intr-un viitor mai mult sau mai putin indepartat, Poli, UTA, Cluj, craiova, vor redeveni forte ale fotbalului Romanesc....speranta poate fi doar in noi, o gasim in sufletul si pasiunea noastra pt echipele si culorile pe care le iubim atat de mult...forza UTA, respect Poli

5 comments:

Anonymous on May 22, 2007 at 1:21 AM

Marcus te admir ca nu esti unu din acei frustrati care dau dovada de o prostie rar intalnita printre fanii uta-ei ... si sa ne vedem la anu

Anonymous on May 22, 2007 at 1:32 AM

La meci am stat in peluza cu SUR........Proca,footute-n aripa cu Banerile tale,nu te-am auzit niciodata injurand cum ai facuto azi, am facut atatea geno ca n-am facut in toata armata. Ma doare grumazu da fras am.
I-am f***t de i-am omorat! UTA forever

Comment by Marcus on May 22, 2007 at 1:46 AM

unii dintre "acei frustrati" pot fi amici, cunostinte sau prieteni de-ai mei....rivalitatea dintre noi e bine cunoscuta tuturor, dar aceasta rivalitate trebuie sa ramana IN TEREN...asa cum multi isi revarsa frustrarile pe aici, asa sunt si suporteri aradeni care-si dau masura valorii pe stadion... sau pe net :(
eu n-am venit aici sa ma cert cu nimeni, ci sa putem schimba opinii despre fotbal, opinii mai mult sau mai putin realiste...desigur, fiecare dintre noi simpatizam o alta grupare sportiva, dar asta nu trebuie in nici un caz sa insemne RAZBOIUL VESTULUI, asa cum scriu gazetele din buCUResti, cu bucurie si nesimtire....scuzele ca ati jucat cu echipa 2 -a sau a 3-a sau mai stiu eu cu ce rezerve, sau ca stati cu gandul doar la finala cupei pot fi reale....dar sunt niste scuze....peste timp, va ramane scorul....si ptr. victoria de azi meritam felicitari, iti multumesc.

@alfeus, te rog sa o lasi mai moale cu mesajele astea de spartan "300". Esti in contradictie cu topicul acestui blog. Inca una si te duci ...

Anonymous on May 22, 2007 at 1:29 PM

Putini aradeni exista ca si tine (asta pe net, in realitate nu stiu ce sa zic). Poate ai avut colegi pe care nu-i interesau fotbalul, aici nu ma bag ca nu stiu. Oricum parerea mea ca NICIODATA nu va exista pace, tot se gaseste unul sa faca scandal.

Comment by Marcus on May 22, 2007 at 10:15 PM

De ce crezi ca nu v-a fi niciodata pace ?
suntem ciumati?animale?nu avem ratiune?stii cati prieteni am in Timisoara??? stii cati colegi de fotbal am avut din Timisoara??? Iti dau numai 2 exemple: Marius Demian sau Ciortan care au fost adusi la arad din Timisoara in perioada Gandolfi (Ianu)! Crezi ca ne-am scuipat vreodata ??? ura vine din noi....asa ca numai noi o putem stapanii...istoria rivalitatii e o poveste...un basm...cui i-ar cadea bine ca fratele, prietenul, vecinul lui sa fie ranit de un bolovan sau de o bata??? pana cand sa fim uneltele mass-mediei care nu cauta decat senzationale batai de strada si ura rasiala , etnica sau politico-geografica????

Post a Comment