Proud or not so proud

1:06 PM / Posted by Marcus /

Am sa duc mai departe traditia de anul trecut legata de cele doua liste: una pentru lucrurile de care sunt mandru ca le-am realizat in 2007 si una pentru lucrurile de care nu ma simt tocmai mandru:

What have you done this year NOT to make you feel proud?

am pierdut si anul asta cativa prieteni ... sper ca nu de tot

am avut incredere in anumite persoane si din pacate am fost dezamagit rau de tot si am pierdut timp, energie si bani

am avut extrem de putin timp pentru prieteni, pentru familie, pentru mine

am neglijat organizatia si bunatate de voluntari si imi pare tare tare rau

am spus vorbe grele unor oameni dragi din familie si dintre prieteni

am pierdut cateva finantari din comoditate sau din alte varii motive stupide

am fost lenes, iresponsabil si neprofesionist in anumite situatii

am fost ghid, perioada de care imi voi aduce intotdeauna aminte din 2 motive: unul foarte rau – am realizat ca lucrul cu oamenii este cel mai dificil si . . . unul foarte bun – tot aici am cunoscut niste oameni minunatii

What have you done this year to make you feel proud?

mi-au iesit planurile cu compania daneza-romana si din august lucrez la ei la organizatie

am calatorit extrem de mult, atat prin tara, cat si in afara

mi-am facut sute de contacte. Si cand zic sute nu exagerez. Iar cateva dintre ele persoane publice

mi-am facut cativa prieteni noi dar superfaini

am auzit multe povesti de viata si am avut oportunitatea de a invata cate ceva din fiecare

I let myself gone with the flow in ceea ce o priveste pe Louise, iar lucrurile sunt mai mult decat superbe

am ajutat oameni in diferite situatii, iar zambetul si multumirea lor e un sentiment ce nu poate fi descris in cuvinte, dar de care sunt extrem de mandru

am invatat sa nu mai am incredere in cei cu care fac afaceri daca nu am ceva scris ... si chiar si asa, sa imi iau toate masurile de siguranta (am facut chiar si un contract de parteneriat cu Louise )

am invatat ca lucrurile bune vin exact cand te astepti mai putin, din cele mai nebanuite locuri, tocmai cand ai incetat sa le mai cauti

am invatat sa nu mai pun la suflet orice lucru marunt si sa nu mai traiesc toate sentimentele celor din jurul meu

am invatat ca toti banii din lume, toata munca, toate calatoriile si tot succesul profesional nu ating satisfactia si bucuria unui camin linistit

Labels: ,

2 comments:

Anonymous on December 10, 2007 at 10:11 AM

Felicitari Marcus pentru toate realizarile din anul acesta si iti doresc succese maxime in anul care vine... dupa parerea mea ai motive sa fii mandru de tine ;) Keep up the good work :)

Comment by Marcus on December 10, 2007 at 2:26 PM

Mersi Diana. Iti urez si tie numai realizari exact asa cum ti le doresti si sa fii mai mult decat mandra de tine. Pupaceala de la Marcus

Post a Comment