ha ha ha

8:48 AM / Posted by Marcus /

hi hi hi...

he he he...

mi-am adus aminte de cat de mult radeam inainte... de cat de nebuni eram cu totii inainte... de cate tampenii faceam... cum veneam la clasa din liceu in care nu am investit nici un leu... si veneam la zugravit in timpul verii impreuna cu dirigintele... aici invataseram 4 ani de zile... si radeam si plangeam, am cunoscut oameni excelenti si petreceam cea mai buna perioada a tineretii noastre... si radeam de multe alte chestii... la un momentdat radeam degeaba si de degete... si radeam ca radea Alin... si voi va uitati la noi si ne filmati si eu credeam ca faceti poze... si pe pereti pe hol scriau tot felul de mesaje de gen "I say no to drugs, but they don't want to listen" sau "Pain In Tha' Azz"... si tot felul de desene ciudate facute de Raita ... si Ana-Maria cu "mai fetelor"...

si eu eram fotbalist... si vesta scolii care era atat de superba si atat de moale... si pe care nu ma lasa Has sa o fur... si adidasii mei veseli...

Labels:

0 comments:

Post a Comment