cciiiii fassssiiii ?

4:26 PM / Posted by Marcus /

12:13...in visul meu incepe sa bazaie ceva...si tot bazaie si incepe sa se zgaltane patul...imi dau seama de acolo din vis ca e telefonul...dar nu vreau sa raspund...nu vreau sa ma misc inspre telefon...nu vreau sa deschid ochii sa vad cine e si ce vrea...eram ferm convins ca suna cosmoteu...il apuc in mana...nu suna el...damn, e orange-ul...cine beeep ma trezeste din somn la ora asta(!!!)...urasc sa fiu trezit din somn...ufff...numar suspect...ezit in a raspunde...nah, de acum am dechis ochii, s-a spulberat si visul...sa raspund, zic eu...

-Alo!

-Da...zic eu cu o voce care se chinuia sa nu para proaspat trezita din somn

-Marcus?

-Da...

-De la "Observator" te sunam...(ce-o mai fi si asta imi spun...nu am mai aplicat la nici un job, ca am renuntat la idee...hmm, o fi o firma de sampling...hell, nu mai am cum sa lucrez cu ei... m-or fi sunat astia pentru sondaje...)... Te-am sunat sa te anunt ca suntem interesati sa te invitam la un interviu ...

-Asa...

-Sa ne spui cum e in Danemarca, cum e la faculta acolo, ....bla bla bla...si sa confirmi daca doresti sa stabilim o intalnire... bla bla bla...

se incheie discutia cu multumiri si urat de zi buna...si raman buimacit...

O viata de student normala... mai degraba serioasa, pentru ca nu am facut cine stie ce, nu sunt un student extraordinar sau geniu, cum cereau ei... ci mi-am facut datoria (si lasat gandurile sa curga) ... Au fost oameni care au crezut in mine si mi-au oferit o sansa de care eu am profitat si am muncit ca sa le demonstrez ca au avut dreptate si ca nu au facut o greseala alegandu-ma pe mine dintre atatia alti oameni...

tzaca paca...m-au luat cu lopata... CIIIIIIII FAŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞIIIIIIIIIIII?

Labels: ,

1 comments:

Anonymous on December 27, 2007 at 1:54 PM

bravo, "vecinule!" :) felicitari!!!!! >:D<

Post a Comment