Gifts

12:28 PM / Posted by Marcus /

Patru saptamani, atat a mai ramas din anul asta! Sunt convins ca astea vor zbura cel mai repede, fi'nca la noi e o perioada aglomerata si mult de munca, si'n plus, asa cum credeam io pe vremea gradinitei, zilele de iarna trec mai repede pentru ca sunt mai mici! logic, as zice!

oricum, mi'a venit ideea sa le scriem mosilor aici. sa ne facem liste cu ce ne dorim si sa le postam, sa le citeasca mosul direct pe bloage, c'avem ditai reteaua - cat o mai avem - sa nu se mai complice mosii. ce parere aveti?

si, scrisa ori ba, sa ne facem o lista si cu ce meritam din ceea ce ne dorim. daca ma intrebati pe mine, lista asta, bine facuta, e cea mai importanta...

o sa postez si io my wishlist, da' nu kiar acu. pana atuncea, sa dam "leapsa" asta la... raluca_bunny, lorena si [idiot], dar si catre oricine are kef sa se gandeasca ce vrea, de fapt!

ia ziceti, frumosilor, ce va doriti de la nicolae si craciun? am auzit ca-s baieti buni, dac'am fo cumintei... sau asha ceva!

Mie imi place sa aleg cadouri. e unu dintre hobby-urile mele. kestii mari sau mici, nevermind, imi place sa le aleg, imi place supriza de pe fata celor care le primesc, si-mi place sa-mi bat capul in alegerea cadoului potrivit.

Taman am facut o ghidusie d'asta, abia astept sa vad fata cadorisitei!

later edit: si Andreia vreaaaaaa! :p

Labels: ,

10 comments:

Anonymous on December 5, 2007 at 12:53 PM

chiar hobby, nu-l pot numi, da-mi place si mie, mai ales cind mi se pare ca e portofelu prea plin

Anonymous on December 5, 2007 at 12:59 PM

Si Andreia vreaaaaaaa

Anonymous on December 5, 2007 at 1:00 PM

stupid smile on my stupid face. acuma, ce tre sa fac?:)

Comment by Marcus on December 5, 2007 at 2:29 PM

hi hi hi, sa faci un post cu lista de ce vrei sa'tzi aduca mosii :)

Anonymous on December 5, 2007 at 4:15 PM

mai incolo nitzelus, sa imi adun dorintele

Anonymous on December 5, 2007 at 9:17 PM

io am dat stafeta mai departe. Anul asta e randul Deannei sa scrie mosului ce vrea :). Si i-a scris vreo 4 scrisori pana acuma, pe care m-a fortat sa le pun in plic, sa scriu adresa lui mos craciun pe ele si sa-i promit ca o sa i le pun la post in drum spre serviciu :D Scrisorile cuprind desene, cercuri, o bicicleta si trenuri, multi pupici reprezentati de puncte multe multe :)

Anonymous on December 5, 2007 at 9:30 PM

deocamdata e mosh ene in vizita la mine... :)

Anonymous on December 6, 2007 at 6:58 PM

:) E o idee. Eu am wishlist de mult timp, pusa inca la HIGHLIGHTED POSTS. Efecte nu am vazut, dar mai incerc. Ori mosu, ori iepurasu, ori de 1 mai, 23 august. E bine totusi sa avem. Dar asta nu inseamna sa ne lasam in grija lor si sa nu incercam si altceva. La Sinca Veche e o veche grota de pe timpul dacilor, cica si aia e o "pestera a dorintelor". Rabdare si tutun, poate se implineste vreuna :) Mai rau pentru cei care si-au dorit "rabdare" sau "tutun".

Anonymous on December 6, 2007 at 9:43 PM

Eu din vara tot ii cant colinde. Poate ma aude. Cum canta Corina Chiriac pe timpuri ? "Sa-i amintiti va rog frumos adresa mea / Cand va-ntalniti cu fericirea..." Lovely

Anonymous on December 7, 2007 at 8:55 AM

Marcus, eu am scris asta intr-un blog acum acum cateva zile... asa ca si eu mi-am facut temele in avans ;) As dori ca Mosu' si Noul An sa-mi aduca liniste si pace in viata mea din toate punctele de vedere si mi-ar placea tare sa ma-ndragostesc... de barbatul care-i pt mine... de data asta :)

Post a Comment