iarna nu-i ca vara...

11:20 PM / Posted by Marcus /

subiectul e simplu: oameni care ii vezi doar vara...si ii stii in haine de vara...cu picioarele in nisip...cu miros de mare...cu pielea arsa de soare...oameni care iti aduc aminte de vara si de mare...sa te intalnesti cu oamenii astia cand e frig e de-a dreptul ciudat...in drum spre locul de intalnire incercam sa mi-i imaginez imbracati in haine groase...si radeam singurrr...e ciudat sa ii imbratisezi cu atatea randuri de haine peste randurile lor de vara...e ciudat sa le vezi bocancii in picioare in locul sandalelor sau slapilor...e ciudat sa ii vezi cu bluze groase in loc de tricouri...era ciudat sa port esarfa la gat...era ciudat sa ii tin de maini cu manusi si sa imi inghete nasul langa ei...a fost ciudat sa bem vin fiert in fire in loc de berea rece din white...ciudat, dar la fel de frumos...mi-era dor de voi...mi-era dor de marea din voi...mi-era dor sa regasesc prin voi in mine marea...

Labels:

3 comments:

Anonymous on December 21, 2007 at 6:29 PM

marea :) si viata e facuta din contraste, nu?

Comment by Marcus on December 21, 2007 at 9:10 PM

viata e facuta din oameni si experiente

Anonymous on December 22, 2007 at 10:49 AM

si din intalnirile cu marea....in si prin alti oameni...cei care ne aduc marea intr-o zi geroasa de iarna :)

Post a Comment