2007 (1)

12:30 AM / Posted by Marcus /

o seara tihnita, imi era dor de mine si de liniste. in casa e cald, e curat, e ordine, miroase a brad, cat de cat, si a scortisoara.

au fost necesare vreo trei zile (libere) ca sa intru cat de cat in mood si inca una, aia de ieri, numa' sa treaca, sa ma stiu scapat si de asta(Lugoj mission). Am ajuns sa bifez crucile rosii din calendar ca pe task-urile de la job... of!

2007. nush cand a trecut, si's sigur ca multi dintre voi simt acelasi lucru. am senzatia asta de vreo cativa ani incoace, poate mai pregnant de cand sunt in Dk si mai putin in Ro, pen'ca e si jobul in care am stat cel mai mult pana acum, a apucat sa se'aseze si, cumva, sa devina un fel de'a doua natura. azi, despre anul profesional.

bifez, deci, reusite profesionale, kestii de care's incantat ca am avut sansa de a le face si, poate cel mai important, ca am avut sansa de a le face cam cum am vrut eu (e mare lucru!) si ca, in felul asta, au iesit, si au iesit bine! noua brosura AL-vac in 8 limbi straine, site-ul firmei cu domeniu .ro, si adresele de mail in primul rand. apoi, fireste, expozitiile din Danemarca la care am participat (una de industrie si FOOD PHARMA TECH)- unde am vazut lucruri exceptionale. si am putut organiza 2 in romania, una la timisoara si una la brasov. si primul meu interviu. si Europeade. si cred ca mai sunt si altele, dar nu mi le amintesc acum pe toate.

din culise as zice ca mi'am scris demisia de doua ori. prin vara am si printat'o da' a venit un sms. in toamna numa' i'am facut upgrade la data, insa n'am mai printat'o ca a sunat telefonul. si a mai fost o chestie, cand am vrut sa-mi bag picioarele intr-un proiect, pen'ca par tolerant si chiar sunt, da' am si io limitele mele, si ma seaca unele kestii la unii oameni, da' a venit un sms atata de neasteptat si de dezarmant incat am zambit, am strans din dinti si am mers inainte. si, ma rog, bine am facut!

ce vreau la anu' din punctul asta de vedere? as vrea sa nu le mai fac pe toate pe ultima suta de metri, sa lucrez profesionist si sa invat cat pot mai mult din meseria care imi place, sa ne iasa proiectele legate de Romania si sa stabilesc contacte cu clienti de peste tot in lume.

si, pe alocuri, as mai vrea... dar asta tine deja de capitolul urmator: oameni

Labels: ,

0 comments:

Post a Comment