(Stiu) Ce am facut vara asta ...

11:54 AM / Posted by Marcus /


Acum o luna am inceput sa scriu un post cum ca acest blog isi respecta stapanul si pentru ca stapanu' a fost in vacantza, a luat si el o pauza. Se pare ca nu numai ca il respecta, dar are si o inertzie considerabila. Vestea buna e ca daca reincep sa povestesc, n-o sa-mi mai ia atata pana la urmatorul post (sper!). Pentru ca acest blog isi respecta stapanul si stapanul s-a intors din vacanta si a reintrat in ritmul normal de lucru.

OK, deci ce am facut eu vara asta mai interesant:

Am facut voluntariat pentru orientarea participantilor internationali veniti la Europeade. Cred ca a fost cea mai distractiva saptamana ever. Pentru saptamana respectiva m-am mutat in scoala cu participantii si am stat cu ei la trancaneala in fiecare seara, etc etc etc. Am cunoscut o gramada de lume (de fapt mai exact e m-a cunoscut o gramada de lume) si partea stresanta e ca de atunci ma intalnesc cu fel de fel de oameni care stiu cum ma cheama si ca sunt roman rezident in Dk si de fiecare data ma intreb daca au cu totii capacitati paranormale ?!


Acum ca totul s-a terminat as vrea sa multumesc participantilor la eveniment pentru clipele minunate petrecute impreuna :) in special intregului colectiv al liceului "Mircea cel Batran" Constanta prezent la festival. Ati fost extraordinari si ati intrecut asteptarile tuturor celor de-aici. Felicitari voua si profesorilor vostri. Mi-a facut extraordinara placere sa va cunosc si sa petrecem timp impreuna. Sunteti minunati :D

Dupa cum unele dintre voi deja stiti, am fost intrebat de foarte multi prieteni din Dk despre voi si toti mi-au zis ca am fost norocos sa am parte de un asa grup :) Ei, eu le-am zis ca nici nu m-am gandit vreodata sa fie altcumva :D

M-ati fascinat cu talentul vostru, cu bunatatea voastra si nu in ultimul rand cu placerea si pasiune voastra. Sper sa nu fie ultima data cand ne intalnim . . . va imbratisez pe toti!

Labels: ,

2 comments:

Comment by Hellene, tomata cu scufiţă on July 26, 2007 at 9:09 AM

Ce frumos. :) Cred ca e un mod atat de placut de a-ti petrece vacanta... frumoase poze. ;)

Comment by Raluca on August 1, 2007 at 6:32 PM

Si noi iti multumim,Marcus,ca ne-ai fost alaturi si speram sa te revedem cat mai curand.:) Mult succes in continuare!>:D<

Post a Comment