Gin Summer Nights!

3:23 PM / Posted by Marcus /

The summer was out there and so were our Gin Summer Nights. Afternoons at the beach and chill out evenings with varied dinners and great night drinking sessions :) Cheers mates!
The day before we had a watermelon rugby ball with vodka, courtesy of our franchute chef, Sebastien. Parfait! Thank U and kisses for our drinking winner :)








Imi aduc aminte prima vineri din viata mea de student: asteptam sa intram la un laborator si o colega imi povestea cat de mizerabile sunt conditiile din camin. . . Intre timp, am ajuns sa vad si eu camere de camin, foarte mici si inghesuite si mi-am dat seama ca nu camerele sunt problema, ci coridoarele si dusurile si tot ce nu depinde de studenti. Camerele sunt curate si aranjate, pentru ca studentii fac tot ce pot sa fie macar ele curate si aranjate. Cam asa e viata de student: faci ce poti ca macar ce poti controla sa fie ok, si in rest taci (sau nu) si suferi.

In liceu mi se parea extraordinar sa nu trebuiasca sa inveti tot anul si sa ai cateva saptamani de examene. Eram mic si naiv, dar m-am lecuit. Ma asteptam sa fie altceva decat alergatura si proiecte facute noaptea pana la 3, si discutii si frustrari. M-am obisnuit cu astea.

Surpriza a venit sambata trecuta, la un chef, pe la 3 noaptea, cand stateam pe un coridor in camin, alaturi de alti colegi din tarile frumoasei Europe. Un coleg viitor inginer, cu o chitara in mana, a cantat "Wish You Were Here" a lui Pink Floyd, si pentru cateva minute, am fost student, asa cum m-am asteptat sa fiu: cu prieteni, cu muzica, fara griji. Am vazut ca se poate.

Labels:

0 comments:

Post a Comment