Hello, hello

11:44 AM / Posted by Marcus /


Telefoane date sau primite si numa` ce mi-am incarcat bateria, dar se pare ca va fi nevoie sa o fac din nou....Nah, socializam...desi eu ma gandeam la varianta cate putin zilnic...

Din pacate, iar pe fuga...dar fiindca asa vreau, nu-mi este impus...

Am revenit...relaxat dupa sala, ma binedispune datul cu pumnul cat de tare se poate in ceva imaginar, nu ca as avea in sensul asta o imaginatie bogata. Oare sportul ajuta si la memorie, asa cum am auzit?! Nu sunt inca prea convins, fiindca mi se intampla sa uit si ce nu trebuie Image.

Urmeaza calatoria la Arad, intalnirea cu gashka, meciurile la UTA, Moskeea - ar trebui mers doar cu fete ca sa poti savura atmosfera, binenteles, apoi Easter celebration, sunt curios ce va insemna asta. Se anunta un sejur mai mult decat reusit. Image

P.S. Fraza care-mi vine dupa golul dat de UTA "Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!"....

0 comments:

Post a Comment