Believe in you :-)

10:49 PM / Posted by Marcus /

Intotdeauna am cautat in jurul meu tarie si incredere si mereu le gaseam in mine. Acolo unde erau dintotdeauna.



Stai sa te gandesti cateodata cat de norocos esti, numai fiindca te-ai gandit la ceva si gata ti s-a si intamplat, iar alteori zici Eu, norocos...nici vorba...Adevarul, probabil, este undeva intre. Sunt situatii care ma depasesc si acum, pe care nu le pot influenta oricat m-as stradui, dar in cazul unora poate chiar ideea asta de noroc m-a impiedicat. De obicei sau cel putin in prima faza, vad partea buna in ceea ce mi se intampla sau in oamenii pe care-i intalnesc...lucru care nu are neaparat o logica...

4 comments:

Anonymous on March 23, 2007 at 2:14 PM

Salut Marcus,
In primu rand da-mi voie sa te felicit pt blog..i meserie:D..sa o tii tot asa in continuare si vreau cat mai multe posturi:)..ai talent.Despre videoclip am numai cuvinte de lauda,foarte reusit..i mirific.Te-ai antrenat pe terenu 2 a lu real madrid?:P..mi dor de vremurile alea cum jucam fotbal zi de zi in curtea scolii sau pe terenurile auxiliare ale clubului de prima liga UTA:)...Imi zici pls care i prima melodie din videoclip?
See you soon my friend,Gaby

Comment by Marcus on March 24, 2007 at 12:22 AM

Merci Gabi, de comment. Din cate ai putut vedea la sfarsit, videoclipul iti este dedicat si tie :-) Cu mult drag, Marcus

Anonymous on March 24, 2007 at 5:03 PM

Forza Real Madrid , cel mai frumos stadion Santiago Bernabeu , frumos film Marcus , dar Ronaldo nu mai e la Madrid :( .
Ne Vedem Acasa
dani

Anonymous on March 30, 2007 at 1:47 PM

Plin de viata si speranta clipu asta!Arata stilul tau libertin de a trai..pacat ca nu toata lumea gandeste la fel de pozitiv ca tine..de obicei ne cufundam in problemele cotidiene...monotonia primeaza!Important este sa ne fixam un tel in viata si sa incercam sa dam totul pentru a-l atinge...Te asteptam in Ro..drum bun

Post a Comment