Fii ceea ce esti !

3:09 PM / Posted by Marcus /

Azi am ras din inima , dupa ceva timp, tre' sa recunosc....si a fost atat de bine, am respirat in voie, am inchis ochii si mi-am sprijinit fata de umarul unui prieten. Drag!!!!!

Am cautat carti in librarii, ne-am contrazis pe motive de-aiurea( titluri, autori), am mancat intr-o parcare( putin romantic dar so funny), azi nu m-am mai luat in serios( ca mai zilele trecute), am uitat sa fac totul by the book( sau n-am mai vrut),am smotocit o matza(alba si pufoasa),azi a fost bine.

Am privit in jur oamenii. Atent. Si mi-a parut rau, sincer de fetzele aparent fericite ale celor care afiseza ceva ce nu sunt, ce folos???

E extrem de simplu,nu ne putem permite simulari,avem doar o viata,let's smile from all our heart.

0 comments:

Post a Comment