caut....cumpar....are cineva??????

10:52 AM / Posted by Marcus /


Am trait pina acum doua zeci si ....
Cei mai grei au fost ultimii trei...ma gindesc din ce in ce ma des la cum trece timpul prin si mai ales pe linga mine. Acum e luni, acum e vineri...
Din nou ma duc la scoala, o voi termina curind...
Apoi va reincepe zbaterea pentru un alt tip de job. Plec dimineata, vin seara... Niciodata nu am timp sa fac tot ce doresc...Nu mai gatesc de 3 luni...nu am timp.
Ma zbat sa-mi fac viata frumoasa, ma zbat sa-i inteleg pe oamenii de linga mine, incerc sa invat cit mai bine doua limbi straine, doar traiesc printre ei....
Nu am timp...
Uneori glumesc spunind ca viata ma traieste pe mine, nu eu pe ea...
Ginduri vin din toate directiile...nu am timp nici macar sa le ofer o locatie in mintea mea...
Timpul....viata....mi-e dor de vremea cind eram copil...timpul trecea incet si il posedam cum stiam eu mai bine...Oare cum reuseam sa le fac pe toate...
Am nevoie de timp ....
Are cineva de vinzare?

2 comments:

Anonymous on March 28, 2007 at 4:22 PM

Tocmai l-ai reinviat. La ce-ti trebuie sa cumperi ceva ce n-ai pierdut nicicand?
Daca ti-e dor de ceea ce faceai, FA-O din NOU.;)

Comment by Marcus on May 31, 2007 at 12:01 AM

De avut eu nu prea am ....decat foarte putin ..dar facem ;) si profitam de el din plin :* >:D<

Post a Comment