Ganduri

11:41 PM / Posted by Marcus /

M-am gasit de multe ori in situatii critice ... pentru vremea si momentul de atunci. Am trecut prin clipe frumoase si urate si am un drum al meu, am o istorie personala, am o poveste si am lasat si o amprenta asupra celor din jur.

Am incercat sa fac din fiecare persoana o lectie, din fiecare obiect un raspuns, din lucrurile neatinse o tinta si am reusit.
Singurul mod de a-ti invinge frica e sa o infrunti. Niciodata nu mi-a fost frica de nou pentru ca am stiut ca el va deveni in timp, vechi. Am incercat sa fiu egoist in ceea ce ma privestem adica niciodata sa nu ma multumesc cu ceea ce sunt si sa-mi spun ca pot mai mult. Nu vreau sa fac compromisuri nici acum nici in viitor si imi repet ca drumul corect e cel cu suisuri si coborasuri, nu cel scurt si drept...

Labels: ,

0 comments:

Post a Comment