Despre lucrurile simple

2:58 PM / Posted by Marcus /

Astazi mi-am dat seama ca sunt intr-adevar fericit.

Motivele fericirii mele sunt multe, insa ceea ce m-a determinat sa scriu acest post este siguranta ca "totul va fi bine".
Astazi m-am intors in Dk si la un moment dat pe Ipod am pus melodia "20ani - Voltaj". In timp ce ascultam melodia si ma extaziam pe ritmurile sale, in sufletul meu s-a lasat o liniste extraordinara.Viata este frumoasa, iar frumusetea ei depinde doar de puterea noastra de a "let go" sau "get over it" ori "ne bucuram de lucrurile marunte".
Am descoperit ca in fiecare zi ni se intampla ceva minunat: de la faptul ca ne-a zambit tipa draguta si pana la clipa in care ni se spune soptit "te iubesc".
Am invatat ca viata este imprevizibila si ca oricat de multe planuri ne-am face, intr-un final lucrurile i-au o alta turnura - mai buna sau mai rea.

Stiu cat de important este sa ai prieteni, sa stii sa-i pastrezi si mai ales sa-ti lasi capul fara teama pe umarul lor, deoarece, intr-un mod sau altul, ei vor sti sa-ti aline durerea sau sa-ti simta bucuria. Am inteles ca dragostea nu moare, dar ca ea nu este niciodata suficienta: comunicarea, intelegerea, zambetele, micile atentii, visele ascultate si indeplinite, aceeasi lungime de unda, viata sexuala, ironiile, atingerile, sarutarile, de cele mai multe ori, sunt cele care au de spus ultimul cuvant. Am convingerea ca fiecare isi va gasi o EA sau un EL, chiar daca asta inseamna sa suferi enorm.

Stiu ce inseamna un suflet ranit, stiu cum e sa vrei si sa nu poti sa ai, stiu cum e sa plangi ca si cum lumea s-ar termina maine, stiu sentimentul de "nimic nu va mai fi la fel", stiu durerea pe care ti-o provoaca EA care a ales un altul sau EL care a ales o alta ea, stiu dorinta acuta pe care o simti cand vrei ca ea/el sa te sune ... stiu ...

Insa pot sa va spun, ca in cei 23 de ani ai mei, chiar daca "stiu atat de multe", ca toate se vor rezolva intr-un final, unde happy-ending-ul este inevitabil. Poate nu ma credeti, poate nu aveti inca puterea de a vedea un nou drum, poate sunteti confuzi sau poate nu aveti curaj, insa eu va spun cu mana pe inima ca totul va fi bine.Viata nu este un haos non-stop ... ci este minunata, atata timp cat voi o faceti sa fie asa sau o priviti astfel.
Uitati-va mereu in jur, pentru ca niciodata nu stiti de unde va aparea un zambet, o prietena, o speranta ...
"A nice day,
Come what may
Enjoy this nice day
In every way!"
(Linka's diary)

Labels:

0 comments:

Post a Comment