Fizionomii

12:56 PM / Posted by Marcus /

Ieri, eu pe mama:

-" auzi , mama, da' tata de ce te-a iubit?"

-" pentru k eram tanara si buna"

-" bine bine, da' erau atatea tinere si bune, de ce tocmai cu tine s-a-nsurat?"

- " hehe..pentru k l-am imbrobodit"


Mai pe seara, intr-o doara, cu tata, din cauza mamei care nu ma lasa in pana mea in legea firii:

-" auzi tata, da' mama oare cum se simte in raport cu sine insasi? "

- " Nu stiu, dar asta chiar este ceva problematic"

Zilele astea am fost extraordinar de cuminte .

Mi-am amintit de oameni pe care niciodata nu-as fi vrut sa-i tin minte. mi-au fulgerat in somn figuri crispate si voci care ma rugau sa le privesc sufletul. oameni care se agatau de mine ca si cand eu as fi putut face totul, cand deja nu mai era nimic de facut.

Zilele astea am primit telefoane ciudate, mesaje ciudate, mi s-au spus vorbe ciudate. niciodata indestulatoare. ma simt gol asa.

mI se pare ciudat k plec asa repede. este mirific, este awwwwwwwwwwwwwwwww este mult mai mult decat merit, pentru, pe naiba, da, merit si eu ceva.

mai scriu, mai privesc un muritor, ma mai gandesc: si daca? .si apoi, hotarat, cu tot miezul ratiunii "nu se poate..prea devreme...prea curand..."

Labels: ,

0 comments:

Post a Comment