Feeling

1:35 AM / Posted by Marcus /

M-am trezit si am venit sa scriu. Simt ca ma asteapta cineva. Si simt ca ma asteapta la mare. Simt ca trebuie neaparat sa merg, Doamne cata simtire am acum . . .


Tremur putin si ma intreb de ce ... tremur putin, asa, cvasi pre-orgasmic si abia astept sa ies afara. Nu pentru soare, nu pentru aer, nici macar pentru iaurt cu fructe sau inghetata. Vreau sa ies pentru ca cineva are nevoie de mine, stiu stiu stiu, dar poate si aici.

Poate.

Am suferit prea mult, sa stii. Meritam, pentru ca dragostea nu trebuie sa puna intrebari, si nu meritam, pentru ca ar fi trebuit sa primesc raspunsuri care sa ma faca sa nu mai intreb.

Cred ca, pana la urma, toti ducem dorul cuiva. Cred ca pentru fiecare din noi e greu dimineata cand isi aduc aminte de iubire. Ati trait iubirea ? Eu nu stiu. De fapt, poate nu fiecare. Adica nu fiecare are curajul sa se uite in zori in oglinda si sa spuna "Baby, mi-e dor de tine. Mi-e dor tare de tine".

In dimineata asta insa simt ca ma asteapta cineva!

Labels:

0 comments:

Post a Comment