Moment si trairi

2:03 PM / Posted by Marcus /

Sunt un visator intr-un corp hidos.

Nu stiu sa ma exprim sau sa explic ceea ce simt, niciodata nu am stiut, chiar daca mi-am dorit sa o pot face…

Uneori zbor, alteori sunt invizibil, dar mai presus de toate traiesc si fiecare atom din fiinta mea e infometat de cunoastere, tanjeste spre mai mult si spera sa gaseasca fantana propie a satietatii.

Cum as putea sa-mi explic sentimentele cand nici un cuvant nu este de ajuns, cand toate vorbele rostite pana in prezent devin doar o forma de comunicare primitiva… Sunt viu, mai viu decat tine si intr-o zi iti voi demonstra acest lucru. Am evoluat si sunt doar la inceput, universe intregi asteapta sa fie descoperite, culmi inalte de atins si suflete de incatusat…

Mi-as dori sa pot absorbi suferinta care ma inconjoara pt ca eu am cunoscut-o si i-am supravietuit si asta ma face mai puternic decat cei care se lupta zi de zi cu ea…, si totusi nu sunt indeajuns de puternic, cel putin nu intr-atat cat mi-as dori sa fiu.

Sunt fericit cand descopar bunatatea din jur, e uimitor cum cineva, chiar si fara sa-si dea seama te poate convinge pt o clipa ca lumea nu este gri, ca surprizele vietii sunt ceea ce ne tin in picioare zi de zi.

Labels:

0 comments:

Post a Comment