Cuvinte despre mine

12:13 AM / Posted by Marcus /

Ma trezesc adesea razand pentru ca visez frumos, sau cel putin in dimineata asta asa mi s-a intamplat.
Incerc sa fiu tot timpul fericit pentru ca nu stiu cum... dar am observat ca pot sa transmit fericirea mea si altora, facandu-i pe acestia sa ma iubeasca.
Cel mai mult imi place sa merg cu bicicleta si sa ascult muzica tare in casti... in timp ce ma opresc la semafor.
Mereu ma indragostesc de o melodie, insa la scurt timp o las pentru alta. Nu se pune asta si in cazul fetelor :P
Manac multe dulciuri si nu mi-e frica de calorii, pentru ca le ard in sesiune. Nu, nu cea de la facultate, ci in aia de shopping :P
Consider ca o seara reusita in club nu poate fi de cat alaturi de cei mai buni prieteni, insa daca zambesti frumos si dansezi bine, poti sa ni te alaturi.
Imi usuc mainile la aerul conditionat si.... nu plec niciodata de acasa fara chei, bani, iPod si telefon! Obisnuiesc sa imi pun o dorinta in cap cu gandul ca o sa se indeplineasca daca vine mai intai trenul pe care il astept eu, nu cel din sens opus.

Aaa si era sa uit, mai nou am facut o pasiune pentru ochelarii de soare. Abia astept sa mai imi iau o pereche!

Labels:

2 comments:

Anonymous on February 13, 2008 at 3:29 PM

nu mai copia posturi. e jenant. e imoral.

Comment by Marcus on February 14, 2008 at 4:56 PM

La "noblesse oblige"! Trebuie sa marturisesc ca m-am inspirat din cateva posturi de-ale tale. Primul blog pe care eu l-am citit cu interes a fost al tau si pentru ca mi-a placut blogul tau foarte tare mi-am facut si eu unul. Mi-ai facut o super surpriza ca ai trecut pe-aici si ma simt onorat :) Poate imi prinde bine urecherea ta, cine stie?

Post a Comment