Cine nu sunt eu?

8:03 PM / Posted by Marcus /

Contează? Mereu sunt întrebat "tu cine crezi că eşti?" şi "niciodată cine crezi că nu eşti?"
Am zeci de eseuri cu "cine sunt eu ?"... am zeci de eseuri pe care le schimb de la clipă la clipă, pe care le mototolesc şi le arunc la coşul de gunoi, pe care le îndosariez în albastru sau arămiu, le modific, le recunosc sau le neg şi toate acestea doar în mintea mea.
Am zeci de eseuri cu "cine sunt eu" şi nici macar unul cu "cine nu sunt". E logic! Suntem, existăm, trăim, respirăm... am mai interesa pe cineva dacă n-am fi? Aş smulge vreo lacrimă sau vreun surâs, vreo vorbă bună dacă în locul zecilor de eseuri aş avea unul singur cu "nu sunt".
L-ar citi cineva? L-ar adora cineva? L-ar păstra cineva? Poate nici chiar eu...
Cine nu sunt eu? Grea întrebare. Cine nu vreau să fiu? Poate şi mai grea. Chiar mă gândeam că negaţile sunt dificile.
Poate în final nici nu conteaza cine sunt acum sau cine nu sunt ci doar ce voi rămâne în amintirea celorlalti că am fost sau că n-am fost. Daca ştiu răspunsul? Vă spun că nu... şi nici nu mai încerc să-l aflu.

Labels: ,

3 comments:

Anonymous on February 8, 2008 at 10:16 PM

Cine esti tu? Dar cine sunt eu? Cine suntem noi? Intrebri la care nici Eminescu nu a gasit raspunsuri! Deci nu mai cauta dupa ceea ce nu ai sanse sa gasesti. Dar nu uita ca vorbele inutile ascund imaginea ta. Lasa-le de-o parte si arata-ti chipul de inger ca sa straluceasca in noaptea ce ne inconjoara.

Comment by lara on July 31, 2008 at 5:57 PM

sa-ti vand un pont. nu esti cel care a scris acest articol.

Comment by Tudor on December 22, 2009 at 9:47 PM

"Am mai interesa pe cineva dacă n-am fi?" Pe banca :)

Post a Comment