Noi prieteni

1:29 AM / Posted by Marcus /

A trecut un an de cand am activitate pe blogspot. Imi place. Ma rog, recunosc, sunt dependent. M-am inrebat mereu de unde vine aceasta dependenta. De la faptul ca iti faci noi prieteni, cunostinte, devi cineva cunoscut, chiar daca in realitate esti un nobody? Nu stiu. Poate ca fiecare are motivele lui. Eu sunt fascinat de faptul ca nu a trecut decat un an de cand sunt aici si deja am cunoscut multi oameni interesanti.

Tragand linie la "sfarsit de an":

-am cunoscut personal 5 persoane noi. 2 imi sunt acum foarte buni prieteni si tin la ei enorm.
-am devenit mai apropiat de cineva care la un moment dar a jucat un rol important in viata mea.
-am reluat legatura cu mai multi colegi/amici vechi.
-am invatat ca viata bate filmul si ca lumea e mult mai mica decat pare.
-am invatat sa ma cunosc pe mine mai bine.


Va imbratisez pe toti cu mult drag - mai puitn pe ala care a votat ca ma uraste :)))

0 comments:

Post a Comment