La vida es una tombola

5:48 PM / Posted by Marcus /

Azi am auzit o gramada de oameni la munca vorbind de concediu. Sau stabilind unde sa mearga in concediu. Majoritatea "abroad". Eu unul habar nu am ce-o sa fac in vacanta. Probabil ca voi fi la munca. Si sper sa am niste weekenduri in Copenhaga. Chiar sunt clueless in privinta asta.
Imi aduc aminte de C. asta vara, a stat 40 de zile in Vama. Deja devenise de-al locului. Si astepta sa se perinde lumea, care in concediu, care intr-o mica vacanta de cateva zile, care intr-o fuga de weekend. Si-apoi imi amintesc de concediile mele de o luna, pe vremea cand eram student Erasmus, cand se termina semestrul si plecam care-ncotro. Era asa de mult ca in ultimele zile eram deja nerabdator sa ma intorc la faculta:)) (daca puteti crede asa ceva).
Intre timp s-a tot micsorat vacanta, am devenit om serios si responsabil, iar 2 saptamani imi pare ceva nemaipomenit. But hell, cine sunt eu sa ma plang? N-am de ce:).

Labels: ,

0 comments:

Post a Comment