On tour

12:15 PM / Posted by Marcus /

A fost liniste si am iubit mult ... cat timp nu am scris ;-)

1. Inca mai iubesc si iubesc cu-adevarat. Nu vreau sa scriu acum, poate intr-un post viitor. Oricum e bine, linistea si calmul sunt iarasi cu mine :) Am gasit pe cineva care ma intelege si totul este perfect impreuna.

2. Maine sunt de dimineata la Valencia, intr-o vacanta de o saptamana. Asa ca este putin probabil ca sa postez ceva pe blog pana saptamana viitoare :) Am reusit sa planific totul pentru toata saptamana in spania: cu monumente de vizitat, localuri de degustat bucataria valenciana. Am fost ajutat bineinteles si ii multumesc pentru asta lui Pilly.

3. Tot maine seara vom merge in discoteca Estudio si sper sa ajung sa mananc orxata con fartons la Daniel.

4. Vineri sunt la niste prieteni in Porto iar luni ma intorc la Valencia.

5. Marti ajung in sfarsit acasa la Horsens pentru ca incepe sesiunea. si EURO, nu?

Tuturor celor care plecati in vacanta vara asta, sa va distrati si sa veniti numai cu amintiri frumoase. Iar celor care sustin licenta, bacul sau carnetul de sofer, multa bafta! Va tin pumnii :)

Labels:

0 comments:

Post a Comment